
Hisense posilňuje pozíciu na českom a slovenskom trhu s masívnou marketingovou kampaňou
Hisense, jedna z najväčších globálnych značiek v oblasti spotrebnej elektroniky a domácich spotrebičov, naďalej posilňuje svoju pozíciu na českom a slovenskom trhu. Od mája značka spustila jednu z najväčších marketingových ofenzív, ktorá prepája špičkové produkty, podporu športu a silné emócie zdieľané naprieč rôznymi zážitkami. S dôrazom na inovatívne technológie v oblasti televízorov, klimatizácií, AI spotrebičov a športových partnerstiev je Hisense pripravené osloviť široké publikum.
Prežite ten moment
Pod sloganom „Prežite ten moment“ spustila značka v máji 2025 rozsiahlu marketingovú kampaň. Tá zahŕňa kombináciu tradičných médií, retailových a digitálnych kanálov. Hisense bude v Česku a na Slovensku viditeľná na viac ako 50 billboardoch, v spotoch na rádiách Evropa 2 a Radio Kiss a na Slovenskom rozhlase. Kampaň bude podporená aj rozsiahlou prítomnosťou v predajniach a online prostredí, a to za využitia globálnych hviezd ako Mbappé, Messi, Haaland či Cavani.
V Česku bude značka silne zastúpená na športových kanáloch, vrátane nového TV spotu, ktorý pobeží na ČT sport, platforme DAZN a ďalších športových kanáloch. Kampaň zahŕňa aj vonkajšiu reklamu vo forme bigboardov, LED plôch a špeciálnych CLV formátov v pražskom metre, pričom medzi najvýraznejšie inštalácie patria Showcase vitríny a video tunel na prestupnej stanici Můstek. Značka taktiež využíva mobilné formáty – longboardy na električkách a autobusoch v Prahe, Brne, Zlíne a Plzni.
Podpora športu a ambiciózne partnerstvá v USA a na Slovensku
Jedným z kľúčových aspektov kampane je podpora športových podujatí. Hisense je oficiálnym partnerom FIFA Club World Cup 2025™, ktorý prebieha v júni v USA. Značka bude zabezpečovať technologické riešenia pre VAR (video asistent rozhodcu) a podporí šampionát pomocou vizuálov so svetovými futbalovými hviezdami. Pozn. FIFA Club World Cup 2025™ začne 14. júna 2025 v USA a potrvá až do 13. júla 2025. Tento turnaj, po prvýkrát v novom formáte s 32 tímami, sa bude konať v 12 mestách naprieč Spojenými štátmi, vrátane New Yorku, Los Angeles, Miami, Atlanty, Washingtonu, Dallasu, Cincinnati, Nashvillu, Orlanda, Charlotte, Seattlu a Filadelfie.
Na Slovensku sa Hisense stala partnerom Majstrovstiev Európy 2025 hráčov do 21 rokov (U21), ktoré sa konajú po prvýkrát v histórii na Slovensku. Pri prvých zápasoch Slovenska proti Španielsku (11. júna v Bratislave) a Česka proti Anglicku (12. júna v Dunajskej Strede) predstaví značka svoje produkty v špeciálnom VANe, kde sa návštevníci môžu zapojiť do rôznych hier a aktivít. Počas týchto zápasov bude prítomný aj ambasádor značky Jan Koller, ktorý sa zúčastní prezentácie a podporí značku Hisense na mieste.
Súťaže, promo akcie a digitálna podpora
Kampaň je doplnená o súťaž, v ktorej môžu účastníci vyhrať televízor s uhlopriečkou 100“, inteligentnú chladničku s displejom a oficiálnu loptu FIFA CWC. Súťaž bude prebiehať do 13. júla 2025. Súčasťou marketingovej ofenzívy je aj cashback promo, ktoré ponúkne atraktívne výhody pri nákupe vybraných produktov s vrátením peňazí až do 50 000 Kč. Digitálna podpora v podobe online kampane, zapojenie Jana Kollera ako ambasádora značky a sociálne médiá zaistia široký zásah naprieč rôznymi kanálmi a cieľovými skupinami.
Zdroj: sk.hisense.com